Dipden alan her zaman tahtacilardir. Zaten yüklü bir miktar girildiğinde hisse değeri yükselir. Bir anda toplamazlar tabi zamanla toplarlar.
Daha sonra birileri yüksekten aldığında bütün mali piyasaya sürüp hisseyi patlattılar.
BIST 30 dışında çok dikkatli olmak gerekiyor.
O Kadarda dikkate gerekl yok aslında, stop belirleyip 1 2 teknik analizle gayet bist kazandırıyor hocam