Bence buna takılmamalısın bir futbol maçına gidecek olsan saatlerini verirsin gözüne gelmez bir dizi-film izlersin saatlerini verirsin aklına gelmez ama ticaret konusunda konuşuyorsan 40dk neden harcadım diye vaveyla etmen çokca yanlış bir düşünce aynı şekilde "çok soru soruyorsa almayacaktır " diyen arkadaşlar içinde söylemiş olayım yeri geldiğinde bende müşteri konumuna giriyorum sorduğum sorulara cevap vermeyen birinden kesinlikle almam çünkü sorduğun sorualra kestirme cevap veriyorsa muhtemelen seni değil paranı önemisyordur ve para için iş yapanın ahlakı da zayıf olur. O yüzden bu gibi ahlaki olmayan davranışlarınız çokca yanlış kaldı ki müşteri velinimettir bir gün bu umursamaz davranışınız sizi zorda bırakırsa neden aç kaldık demeyin dönün şöyle bi bakın geçmişinize derler