Merhaba Arkadaşlar,

Forum içerisinde fa fa-paper kodunu kullandığım zaman herhangi bir problem yok ancak iş fal fa ya da fas fa kodlarına gelince bu iconlar forumda görünmüyor. Çok arama yaptım bu konuda ama bir sonuca ulaşamadım. Yardımlarınızı rica ediyorum.