ezaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten batmıştı şirket skandal sonrası, geldiği yer neredeyse 200 Euro'ydu. Oralara dönemese de dipten alanlar şimdiden iyi kazandı.
Dipden alan her zaman tahtacilardir. Zaten yüklü bir miktar girildiğinde hisse değeri yükselir. Bir anda toplamazlar tabi zamanla toplarlar.

Daha sonra birileri yüksekten aldığında bütün mali piyasaya sürüp hisseyi patlattılar.
BIST 30 dışında çok dikkatli olmak gerekiyor.