Ayrı bi sektör oluşmuştu, ve çoğu hediye verilmiyordu. İnsanların umutlarını çalmaktan başka bir şey değildi bence bu çekiliş furyasının bitmesi gerek.
Çekiliş yapan herkesin bu cezayı ödemesi gerek bence. Çünkü insanların üzerinden kazandıkları paranın haddi hesabı yok