KaptanMarvel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi başvursan zaten en erken mayısa gidersin ben 97liyim geç kaldım eylülde muane olmuştum
Hocam tecil bozdurdugun zaman bir sonraki celp doneminde aliniyordu, sistem mi degisti?