Merhaba,
hocam pandemi dolayisiyla is yok, guc yok ben de gitmeyi dusunuyorum bu ara ama ayaklarim gitmiyor subeye. Sen tecilini mi bozdurdun, zamaninda mi gidiyorsun? Ne zaman basvuru yaptin? Bu arada simdiden hayirli teskereler.
Hocam şimdi başvursan zaten en erken mayısa gidersin ben 97liyim geç kaldım eylülde muane olmuştum