Harika olurdu hocam

499 Dolara direkt beklemeden kurumsal üyelik gibi bir şey alınabiliyor da bütçe yok. Alsan onun parasını da çok rahat çıkarırsın zaten. En kötü elinizde hesap var ise 60 gün orada takılın günlük 1 saat falan konu açın bilgi paylaşma falan. 100 post yapınca ve 60 günü geçince 97 dolara alın gitsin. Değer cidden. Tr de kazandığınızın kat katını kazanırsınız. Hayırlısı bakalım
evet elimde hesap var

Forumda ücret karşılığı açan birisini bulurum belki