Hayırlısı. Benimde üyeliğim var ama alamıyorum henüz

Bide teması falan çok kötü takılasım gelmiiyor o forumda. Ama dolarla kazanç olacağı için çok kazandırır.
Herşeyim hazır neredeyse hocam. En dib fiyatları ayarladım yurt dışı için justtan sonra belki ben gelebilirim öyle düşünün

Orada bi hesap güzel olurdu bulabilirsem.