düşüş devam ediyor. 40.000 üstünden alanların İşi zor gibi
Ohhhhh miss almaya devam ediyorum 40k iken de aldım şimdi de alıyorum. Uzun vaadede bitcoin'in üzeceğini düşünmüyorum şuan zararda olsam bile moral bozmaya gerek yok
(kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir, riske aldığım, kaybedeceğim paraları yatırıyorum. Evinizi arabanızı satıp, kredi çekip kısa yoldan zengin olmak için böyle şeyler yapmayın. Hayatınızı berbat edebilir çok ciddi düşüşler)