neden iyice ucuzuna kaçıyorsunuz anlamıyorum adam akıllı kaliteli bir marka alın sorun yaşamayın. Bana kalırsa yağsız kompresör bilindik marka almak gerekiyo, çok arıza yaparsa ne anlamı kalır