Şöyle bırakayım, bu telegramın bir açığı veya özelliği diyebiliriz. Rehber cloud üzerine sync edilmişse olağan bir durum özetle Kişi bir kez telegram kurup sync etmişse ve silmişse hepsi çaprazlanıyor. 2FA açılmalı, telegram silinirken cloud verileri kaldırılmalı yoksa nafile



https://twitter.com/mertcangokgoz/st...61359260585985