Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yıllar önce rehberimden sildiğim kişiler bile çıkıyor bende anlamadım. Adamı 3 yıl önce silmişim bana telegrama katıldı diye mesaj geliyor.
Farklı bir kısımda kalmış olabilir. Kişiler bir çok yere kaydediliyor. Sim, telefon, mail adresi gibi.