Konu
Düştüm Türk telekom tuzağına
11-01-2021, 15:23:09
#9
Misafir
Caxing adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Verilen hızı alabiliyorsanız bence moral bozmanıza gerek yok. 6 mbit alıyorum 90 tl ödüyorum
Wifi 40 ethernet 45/50 arası şu an
Altyapı her şirkette Türk Telekom alt yapısı olduğu için kendilerine bağlamışlar hortumu