Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verilen hızı alabiliyorsanız bence moral bozmanıza gerek yok. 6 mbit alıyorum 90 tl ödüyorum
Wifi 40 ethernet 45/50 arası şu an

Altyapı her şirkette Türk Telekom alt yapısı olduğu için kendilerine bağlamışlar hortumu