Reklamlarda hiçbir şey değişmediyse yılbaşı azalması aslında normal. Tüm dünyada reklam bid'leri 20 Ocak'a kadar genelde hem düşüyor hem de satış az oluyor. Reklam bütçesini kısıp 20 Ocak gibi yeniden deneyin. Bir de yeniden hedefleme reklamlarınız açık olsun. Bu dönemde daha iyi getiri sağlar diye düşünüyorum.