gelince mesajımı alıntılar mısnız
iade talebi oluşturmanız gerekiyor MH ile görüşüp akabinde aynı paketi geri iade etmeniz gerekli paket iade oldukdan sonra 1-2 gün içinde ücret iadeniz yapılmakta
Bende merak ediyorum ne olacak çünkü oradaki ürün 10lt zeytin yağı kağıt yollayarak bu olaydan çıkamazlar gibime geliyor 😄
Faturasını kesip göndermesi gerekiyor ne kesmiş ne geliyor elime ulaştığında video alacağım.
Hadi diyelim gerçekten gönderdiler. Güvenip o yağı kullanacakmısınız?
Ürün yokki ortada fatura kessin , herkez gelen mesajı kargo poşetini paylaşmış xxx sitelerde sizede aynısı gelicek
Hangi markaymis o ya. Ben almazdim evime. 20 liraya satilan yag da gress yagi gibi olur
Adamlar yağı yollamıyor kağıt yollamış yanlış fiyattan dolayi
Siparişi iptal mi ediyorlar sonra hocam yoksa bizden mi iptal etmemizi istiyorlar ? Geri ödeme kısmı nasıl oluyor bilginiz var mı ?
Özür mesajı ile kağıt geldi iptal edin iade geçin diyor ne yapalım buna