AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştirmeyi ne çok seviyoruz, aman bir açık bulmayalım. İnsanların morallerini bozmayı ne çok seviyoruz. Aynısı bize yapılsa sinirleniriz, huzurumuz kaçar.
Arkadaşımıza göre bu başlık uygun gelmiş ve koymuş, burada bir yanlışlık yok. Malını satışa koymuş ve hem kendi hissiyatını belirtmiş hem de ilgi çekici bir başlık kullanmak istemiş olabilir. Lütfen artık birbirimizi en ufak detaylardan dolayı eleştirmekten vazgeçelim.
Valla Allah razı olsun hocam ya gerçekten hislerime tercüman oldun 🙏🏻❤