OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şirketi devir ettiğimiz adam ölmüş , vergi borcunu eski sahibi olan ben ödeyecekmişim. Noterden devir evrağım var ama kabul etmiyorlar.
Tamamdır seni hatırladım hocam.