yazarbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakmıyorum ki Emir giriyorum bırakıyorum öyle. Baksam dediğiniz gibi kafayı yedirtir insana
Ben belki borsalar arası arbitraj yaptığım için stres olmus olabilirim 5 dk. 10 dk.ları takip etmek zorunda kalıyordum coinler borsadan borsaya yol alırken
Gerçekten güzel kazanılıyor ama insan sağlığı açısından iyi değildi.
Ama siz uzun vadede alıp bırakıyorsanız o kadarda etkilemiyor olabilir hocam
Bol kazançlar