civilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam her yeni gelende Rose bottan gruba mesaj gelirse de grup çöp olur o nedenle özel mesaj daha iyi olurdu
bir kere hoşgeldin mesajı attıktan sonra ikinci yeni gelen kişiye hoşgeldin mesajı atınca öncekini siliyor