benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim hesap gibi yazılımlar güzeldir ancak ücretlidir. Size tavsiyem fatura kesecekseniz ücretsiz gib sistemini kullanın.
Teşekkür ederim hocam. O zaman şirketi açarken mali müşavir şart açıktan sonra kedim yapabilirim değil mi