Konu
Şahış Şirketi Hakkında
10-01-2021, 21:51:33
#13
Misafir
benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim hesap gibi yazılımlar güzeldir ancak ücretlidir. Size tavsiyem fatura kesecekseniz ücretsiz gib sistemini kullanın.
Teşekkür ederim hocam. O zaman şirketi açarken mali müşavir şart açıktan sonra kedim yapabilirim değil mi