benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mali müşavir olmadan beyannamenizi veremez dolayısıyla verginizi veremezsiniz. Teşekkürler
Şirketi açarken muhasebeci tutsak. Açtıktan sonra kendimiz veya bizim hesap gibi yazılımlarla fatura kesebilir miyiz sorun oluşur mu