Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılarımla 🤣
Hocam sen nabiyorsun boyle? Bilgisayarda bu kadar harcamiyorum ben bir ayda. Hangi operator, hangi paketi kullaniyorsun?