onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone
Hocam ben Vodafone’dayım hiç memnun değilim, kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Bende değişeceğim TürkNet ve KabloNet arasında kaldım