dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hatanın sebebi sistem yüklenen ram miktarı ile orantılı
ram baskı miktarı düştüğü anda normale dönüyordur sistem
( ram baskı miktarını görev yöneticisinden takip ederseniz anlaya bilirsiniz )
önerdiğim programda ram baskısını düşüren özellik var onu kullanın düzelecektir eğer düzelmez ise format atman yararına olacaktır
Hocam sorunu bir şekilde düzelttim. Ek olarak ramden olduğunu düşünmüyorum baktığımda yarısını vs. kullanıyordu.