Sorunu galiba çözdüm ShellExView indirerek problemi çözebilirsiniz. Bazen araştırma yaparken r10.net çok çıkıyor karşıma yarın bir gün biri google da ararsa umarım çıkar

Kullanımı:

Uygulamayı açın daha sonrasında "type" alanına bir kere tıklayın.
Karşınıza uygulamaların bulunduğu kısım geliyor sanırsam. Bizim işimize "Context Menu" yarıyor.
Context menü içerisinde olan uygulamaları teker teker seçerek üstteki kırmızı ikona tıklıyoruz ve ctrl+e yapıyoruz (anasayfayı sıfırlamaya yarıyor büyük ihtimalle).
Teker teker deneyerek sorunu çözebilirsiniz.