Geçmiş olsun sosyal medya hesaplarınızla herhangi bir apiye izin verdiğinizde de sizin adınıza paylaşım yapılabilir ve ispatı zordur. Olay taze olsa yapabileceginiz ilk şey gönderiyi sizin oluşturmadığıniz hakkında bir bildirim oluşturmak ve hesap ayarlarından hesaba girilen diğer cihazları ve konumu kayıt altına almak. En azından bunlar yapıldığında kanıt sunma şansı doğar. Sizin yapabileceğiniz en mantıklı adım eğer ben paylaşmadim diyorsanız mahkemeden Facebook dan bilgi talep etmelerini ve gönderinin kaynagini araştırmalarını isteyip ben yapmadim şeklinde savunma olabilir. Tabi iki yıl öncesi için Facebook ta bunun verisi varmıdır ya da dönüş yapar mi tartisilir.