Sayın cumhurbaşkanına ben de hiç oy vermedim. Vermem de ama hakaret etme gibi bir tutumum da olamaz. Keşke yapmasaydın. Makamına saygı duyuyorum.
Yapmasaydın derken? Konuyu tekrar düzgünce okur musunuz? Kimseye yalan borcumuz yok. İnsan gibi alışık olmadığım mahkeme yollarında destekleyici ve bilgilendirici yorumlar almak için burada konuyu açtım.