beleşçilikte çığır açmış adamlar

ben ailemdeki herkesin hesaplarını açıp 35 e 30 kullandım evde 5 tane poşet var

bu arada indirim durmadan kullansak ev adresi ban yer mi acaba
Kendi evime 20 tane verdim ama birden değil farklı günlerde yemedim daha fakat ban yiyeni duydum o da bir yan eve karşı eve arka sokağa verip sokakta karşılayıp alıyor siparisini 😂
Benim sokak komple ban yedi 😀