HyperVSecurity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beleşçilikte çığır açmış adamlar ben ailemdeki herkesin hesaplarını açıp 35 e 30 kullandım evde 5 tane poşet var bu arada indirim durmadan kullansak ev adresi ban yer mi acaba
Sdkbyrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi evime 20 tane verdim ama birden değil farklı günlerde yemedim daha fakat ban yiyeni duydum o da bir yan eve karşı eve arka sokağa verip sokakta karşılayıp alıyor siparisini 😂
Benim sokak komple ban yedi 😀