Merhabalar,
Ailemle dahi siyaset tartışmayı sevmeyen bana kamu davası açıldı. Sebebi ise eski Facebook hesabımdan kendi adıma yapılan Cumhurbaşkanımıza hakaret içerikli paylaşımdan dolayı, soruşturmaya çağırıldım ve daha sonra İddaaname Değerlendirilmesi Sonrası Açılış başlığı altında mahkemem var. İlk defa mahkeme yollarına düştüğüm için psikolojik olarak gerçekten dardayım. Sizlere birkaç soru soracağım. Sağdan soldan duyduğum bilgilere göre Hakim karşısına çıkarken sıfır traş ve takım elbise ile çıkmak zorundaymışız, bu bilgi ne kadar doğru? Eski Facebook hesabım yani hesabıma girildiği zaman 2018 surlarıydı. Eski bilgisayarıma yediğim keyloggerdan ötürü olduğunu düşünüyorum. Öbür türlü belki inanmazsınız ama sanaldan tanışmış olduğum bazı kişiler Siyasivari sohbetlere giriş yaptıklarında kendilerini direkt engelliyorum. Mahkemede keyloggerdan dolayı olduğunu söylersem kanıt isteyecekler. Kanıt sunamayacağımdan dolayı ne yapmam gerekiyor. Ayrıca eski Facebook hesabımın şifresi ile kurtararak gönderiyi sildim ve bir daha girmemek dahiliyle çıkış yaptım. Tecrübeli arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?
Bilip bilmeden veya önyargılı linçleyen arkadaşlara ağzının payını vereceğim. Şimdiden yapacağınız yorumlarda adam gibi linçlemeden bilgilendirici ve önerici yorumlar yapmanızı diliyorum.
NOT: Herhangi bir adli sicil kaydım yoktur. En ufak bir karakolluk husumetim dahi olmadı.
Teşekkürler 😊