Merhabalar 1 aydır bu sorunu yaşamaktayım. Bilgisayar boşta iken bir program açık değilken bile masaüstüne sağ tıkladığımda ya da bir klasöre sağ tıkladığımda masaüstü donuyor ve hiç bir şekilde kendine gelmiyor. Masaüstünde iken f5 çekiyorum bir süre sonra masaüstündeki klasörlere giriş yapabiliyorum ya da kullanabiliyorum. Ek olarak dosyaların da görselleri gelmiyor boş belge görseli olarak geliyor. Bilgisayara reset atmaktan başka çarem kalmıyor.

Bilgisayara format attım. Temizlik programları ile temizleme yaptım. Bilgisayara format attıktan sonra 3-4 gün sıkıntı yaşamadım ama office yükledikten 2 gün sonra sıkıntı yaşamaya başladım.

Konu ile ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok teşekkür ederim.