Eskiden o kadar çok foruma üye olmuştum ki şimdi hiçbirisi kalmadı. Nerdeyse R10 dışında duran forum sitesi kalmadı sayılır. Forum sitelerinin modası geçti başka bir site açmayı deneyin derim ben.