monster çok iyi. bizzat abra a5 v12 gtx1050 kullanıyorum 2018 yılında aldım. 4000 tl civarına. şu an fiyatlar uçmuş şahsen bu zamanda almazdım.

metinblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monsterı tercih ederdim. 6 ayda bir ücretiz bakımı var
istediğimiz zaman gönderemiyor muyuz? ben öyle sanıyordum :d