Monster der konuyu kapatırım hocam. Abra A7 kullanmaktayım ve o kadar memnunum ki 3-4 farklı işletim sistemi yükleyip - kaldırıp kullanmama rağmen ne bir sorun nede bir problem çıkardı ayrıca bir sorun vs olduğunda müşteri hizmetlerinin kalitesini tartışmam bile o sebeple Monster gözü kapalı alınır hocam