Geçmiş olsun hocam.
Orada hiç coin tutmam en iyisi xsn nin kendi sitesi.
Bu ay ilk 5 borsadan birine girebilir onun haberini bekliyor yatırımcılar
bu xsn savunan bayram diye bir adam vardı facede şimdi kaybolmuş diyorlar o borsaya çekin demişti herkes çekti bende çektim sonuç bu oldu maalesef.
livecoin açılacağı yok gitti coinler