Merhaba arkadaşlar, az önce bir letgoya girip bilgisayar fiyatlarına bakayım dedim. Hani benimde bilgisayarım var az çok malım ne kadar ediyor bir ölçüp biçip tartayım dedim.
Gördüklerime şok oldum

Bilgisayarının özellikleri benim bilgisayarımdan kötü ve yazdığı fiyat 2.200TL, bu bilgisayar maksimum 1000TL eder satıcıya yazdım pazarlık var mı diye yüzsüz gibi 2000TL yaparım dedi.



Sorun şu, bilgisayar onun mal onun istediği fiyata satar, ama bunu oğluna kızına almak isteyip anlamayan insan dolu ve oraya ışıklı fan taktığı için oyuncu bilgisayar yazmış.
Burda bir aldatma mevcut. Böyle insanlardan mal almak sıkıntılı.