Uriel AC kullanan sunuculara insanlar çok ön yargılı metin2 piyasasını botların ele aldığını düşünürsen başlangıç için uriel kullanması direkt batırır çok çok büyük sunucular bile bu olayı bildiği için uriel kullanmıyorlar
evet öyle ama hileli serverlerde max 1 ay ayakta kalıyor