Monst3R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İptal etme şansımız yok mu bunu?
İptal etseniz zaten 8 şubattan sonra uygulamayı kullanamayacaksınız. İptal etmek yerine uygulamayı silip farklı bir uygulamaya geçebilirsiniz.