theeyce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dreamweaver, a benim tavsiyem girme derim. Gerek RAM gerek ise işlemci olarak bilgisayarın yorulacak ve kullanmadığın onca özellik yüzünden.. benim tavsiyem sublimeText üzerinden ilerleyebilirsin. Hem de 100 MB alan kaplamakta hem de ücretsiz. Genel olarak benim baktığım yada takip ettiğim kimseler Genellikle SublimeText gibi editörler kullanmaktadırlar.
Notepad++ duymuştum da hocam bunu duymamıştım. Tavsiyeniz için teşekkür ederim deniyecegim.