Merhabalar ben web tasarım için Dreamweaver kullanmak istiyorum ama 7 gün deneme süresi var sadece ve öğrenci olduğum için aylık ücret vermek istemiyorum. Crack de yapmakda istemiyorum. Tavsiyelerinizi alabilir miyim? O programa benzeyen başka bi ücretsiz uygulama var mı acaba?