emrahguner52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O konuda hemfikiriz hocam. Ben "Sev ya da Terk Et" tavrını takınacak cesareti kendilerinde görmelerine takıldım daha çok.
milletimiz olayları abartmayı seviyorlar sanki yeni bir şeymiş gibi abarttılar halbuki yıllardır her şeyimiz onların elinde giden gitti bundan sonrada öyle olucak zaten uygulamaları yüklerken fotoğraf video gibi şeylerin çoğuna kendin isteyerek izin verip kabul ediyorsun abartılacak bir konu değil