joker0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sözleşmeyi kabul et veya etme sadece yasala döktüler bunu. önceden de alıyorlardı verilerimizi sen istesende istemesende alıcaklarını aldılar zaten kullandığımız uygulamaların %99.9 u verilerimizi alıyor
O konuda hemfikiriz hocam. Ben "Sev ya da Terk Et" tavrını takınacak cesareti kendilerinde görmelerine takıldım daha çok.