Ülkemizi Kuzey Kore ile kıyaslamak yanlış olur.
Kısıtlama olayına NÖTR yaklaşsam da hükümetin aldığı bu temsilcilik kararını sonuna kadar destekliyorum. (Temsilcilik kararının arkasında Türk kullanıcı verilerinin Türkiye'de depolanması konusu var.)
Neyse güzel dostum konuyu farklı taraflara çekmeyelim lütfen. Tartışma konusu değil, bilgilendirme konusu açtım
Sevgiler.
Ben de temsilcilik açmalarını isterim ama Facebook gözünden olaya bakıyorum. Kısıtlama yapılması hükümetin zararına olur ve bunu da bildikleri için Facebook ofis açmıyor.