Merhaba

Eve yeni bir bilgisayar satın almıştık.

Fakat bu bilgisayarın internetine kablosuz bağlanıyorum. KABLOSUZ ADAPTÖR ile bağlanıyorum. Anakartın ethernet özelliği yok.

İnternet hızım: 35 MBİT
Bilgisayara gelen internet: 2-3 MBİT

Cep telefonuyla aynı odada aldığım hız 21 MBIT


Sizce bu durum modemden mi yoksa bilgisayara bağlı olan adaptörden mi kaynaklanıyor ?
Ve bir de fazla pahalı olmayan modem önerileriniz var mı?