Merhaba
Eve yeni bir bilgisayar satın almıştık.
Fakat bu bilgisayarın internetine kablosuz bağlanıyorum. KABLOSUZ ADAPTÖR ile bağlanıyorum. Anakartın ethernet özelliği yok.
İnternet hızım: 35 MBİT
Bilgisayara gelen internet: 2-3 MBİT
Cep telefonuyla aynı odada aldığım hız 21 MBIT
Sizce bu durum modemden mi yoksa bilgisayara bağlı olan adaptörden mi kaynaklanıyor ?
Ve bir de fazla pahalı olmayan modem önerileriniz var mı?