Hocam senin bu yaşadığın psikolojiyi 2016 da Polonya'da bir süre bende yaşamıştım. Sigara, giyim olarak ozamanlar Türkiye ile aynıydı fakat et, alkol, otomobil gibi şeyler ucuzdu. Markete giderdim rahat rahat 1 kilo et alırdım. Vodka almak istesem 40 50 liraya alırdım. 70k plnye 0 duster ilanları görürdüm. Düşün yani ozamanlar tl zlotyden daha değerliydi birde. Ne günlerdi ya. Şuan ise milet tavuğu zor alıyor. Yazacak çok şey bulunur da, moralimi bozasım yok hiç. Alıştırdılar artık....