erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuhh bu nasil mantik. 1 tl 10 ruble olunca tl daha mi degerli oluyor??? Esim doktorali ogretim goreblisi olunca elbette ben daha iyi biliyorum. Evde herseyi konusyoruz sonucta. Ama ben senle tartismam. Aen rusya nin ekonomisi bizden dahs kotu diyosun. Senin icin hersey hulogggg

Tamam