Hocam tl 'ye çevirmeyeceksin işte

birim fiyat üzerinden hesap yapacaksın. Eğer tl ye çevirirsen 1 TL şuanki kurla 10 ruble ediyor.

Rusya 'da alım gücü yüksek olabilir buna bir şey demiyorum.
Hocam eşiniz öğretim görevlisi olunca sizde mi oluyorsunuz? Neyi iddaa ediyorsunuz anlamadım. Şuanki kura göre 1 TL 10 ruble ediyor. Yani Türkiye 'de kazanıp Rusyada harcasam, Almanyadan Türkiyeye gelen Turist gibi olurum

Kısacası TL, rubleden değerli ama ülke içindeki alım gücü Rusyada yüksektir ona bir şey diyemem. Hesap yaparken birim bazda yapın demek istemem bu.
Yuhh bu nasil mantik. 1 tl 10 ruble olunca tl daha mi degerli oluyor??? Esim doktorali ogretim goreblisi olunca elbette ben daha iyi biliyorum. Evde herseyi konusyoruz sonucta. Ama ben senle tartismam. Aen rusya nin ekonomisi bizden dahs kotu diyosun. Senin icin hersey hulogggg