imampower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitter Destek Merkezinden form doldurup twittera ingilizce bir şekilde durumu anlatın 5-6 günde hesabınızı açıyorlar. Ancak sizin çok uzun zaman olmuş sıcağı sıcağına yapsanız çoktan açılmıştı.
Evet hocam yapmadım bu işlemi zamanında, şimdi açmak istiyorum. Form işini forumdan bir arkadaşta yaptık 2-3 ay kadar önce. Sorun çözüldü diye mesaj geliyor, fakat yine aynı şey oluyor. Teşekkür ederim.