Benim anlamadığım aldığınız ürünleri neden TL 'ye çeviriyorsunuz hocam? 285 tl lik et orada 2.866 ruble yapıyor. Eğer dediğiniz gibi 30.000 ruble alan birisi için iyi para.
Hocam tl ye ceviriyorum cunku benim tlm var kartimda zimbabwe dolarim olsaydi ona cevirirdim dogru iyi para ama kimse hergun yirmi kilo et almio hocam bu yirmi kilonin fiyati