idrishn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sürekli telefon vs getirip satıyorum, gümrükden geçirmeniz için tiyolar verebilirim.
R10 kaçakçılık ekibi mi kuracaksınız hocam ne yapacaksınız Maşallah forumda bayağı yetenekli arkadaşlar varmış yahu